יום שני, 10 ביוני 2013

שערים חשמליים – כשהדלתות נפתחות מעצמן..

ללא ספק, שערים חשמליים הינם הפתרון היעיל ביותר על השמירה של הבית שלנו. רק אנשים מורשים, יכולים להיכנס למתחם שלנו ובכך אנו מונעים את כניסתם של אנשים שאינם רצויים לשטח ביתנו. השערים האוטומטיים, או החשמליים, עשויים מברזל מגולוון ואלה הם חומרים כבדים מאוד ובעלי משקל רב. לפעמים שער שאין לו תו תקן מתאים, יכול לגרום אף לאסון, לכן חשוב כשאנו מזמינים שערים חשמליים לבדוק כי הוא מיוצר על פי תו התקן המתאים לארץ. הרבה מאוד צרכנים שמזמינים שערים חשמליים, אינם מודעים לנושא תו התקן, יש תמיד לבקש מסמך מהחברה שמתקינה את השערים האוטומטיים לגבי תו תקן. יש תמיד לשים לב כי השערים החשמליים הוזמנו באמצעות חברה בעלת מוניטין שעוסקת הרבה שנים בייצור והרכבת שערים על מנת שנהיה בטוחים שהביטחון שלנו לא יגרום לאסון של האחרים.

לא כדאי להזמין שערים אוטומטיים ממסגר פרטי

יש כאלה אנשים שמעוניינים בשערים אוטומטיים והם הולכים למסגר שיזמין להם שער חשמלי, לאחר מכן, הם מצרפים לשער מנוע חשמלי ומתקינים אותו לבד. הפעולה הזאת היא אינה בטיחותית ואפילו מאוד מסוכנת, יש מקרים בהם שערים כאלה נסגרו על אנשים ומחצו אותם למוות במיוחד אם מדובר בשערים כבדים במיוחד. זו הסיבה שמי שמעוניין בהתקנת שערים חשמליים יהיה חייב לפנות רק לחברות המתמחות בהתקנה וייצור של שערים חשמליים ואוטומטיים על פי תו תקן. התפעול של המנוע בשערים חשמליים הינה קריטית,  מנוע חשמלי טוב, לרוב יגיע עם תו תקן אירופאי או אמריקאי שיבטיח לנו שלא יהיו לנו תקלות מצערות ומביכות שיעלו לנו בסופו של דבר הרבה יותר מהשער עצמו שגם הוא אינו זול ברוב המקרים.

שערים חשמליים בטוחים לסביבה

חברה המייצרת שערים חשמליים מבטיחה לנו כי השערים הינם בטוחים לסביבה ולא יהיה חשש לתאונות מצערות. הסטנדרטים של תו התקן בארץ הם ידועים ומי שמעוניין להרכיב שערים חשמליים, יהיה חייב לדעת כי מדובר בשער רק בעל תו תקן, אחרת הוא יישא באחריות אם חלילה יקרה משהו. מי שכבר בירר לגבי השערים החשמליים, יידע כי לא מדובר רק בעיצוב ואיכות של השער שיקנה לנו ביטחון אלא גם לפי הסטנדרטים המקובלים בשוק. שערים חשמליים זו אינה בחירה פשוטה, יש להיוועץ בכמה חברות עד שתהיו בטוחים כי אתם סומכים על חברה מסוימת המתמחה בשערים, או לקבל המלצות מהקרובים אליכם לגבי השערים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה