יום שלישי, 18 בפברואר 2014

שטיפה בלחץ מים קרים

אחת הדרכים הטובות ביותר היום לנקות משטחים בגדלים שונים תוך קבלת תוצאות מיטביות היא בעזרת מכונות שטיפה בלחץ מים קרים. אפשר למצוא היום מספר גדול של מכונות איכותיות אשר נותנות מענה לצרכים שונים של ניקיון. מדובר במכונות שהן זולות יותר ממכונות לשטיפה במים חמים, ויחד עם זאת מתאימות לעבודות ניקיון מאומצות.

היתרונות של מכונות שטיפה במים קרים

יש היום בשוק מגוון גדול של מכונות לשטיפה בלחץ מים קרים, משום שלקוחות רבים הבינו את היתרונות שיש במכונות ניקיון מסוג זה, פרט למחירן הזול באופן יחסי. מכונות שטיפה בלחץ מים קרים מתאימות במיוחד לניקוי בתים, רכבים, עסקים קטנים, משטחים גדולים, דרכי עפר, שטחי חקלאות ועוד. כל סוגי המקומות אשר אינם דורשים הסרה של לכלוך שומני או כל לכלוך אחר שדורש המסה. לשאר סוגי הלכלוך לחץ המים הוא זה אשר עושה את העבודה.

התאמת מכונות לשטיפה בלחץ מים קרים

לפני קנייה של מכונה לשטיפה בלחץ מים קרים חשוב לדעת מהם הצרכים הספציפיים של כל לקוח ולקוח, בכדי להתאים לכל אחד את המכונה הייחודית עבורו. המכונה צריכה להתאים לגודל המקום אותו רוצים לנקות, לסוג הלכלוך הקיים בו, וכן גם לסוג המשטח אותו יש לנקות. לדוגמא, יש הבדל בין משטח בטן לבין משטח שיש. התאמה מדויקת של המכונה לצרכי הלקוח תאפשר לו לקבל מהמכונה את הניקיון הטוב ביותר לו הוא זקוק, לאורך שנים רבות.

סוגים של מכונות שלטיפה בלחץ מים קרים

אפשר למצוא היום בשוק מכונות שטיפה הנבדלות זו מזו במספר פרמטרים, כמו: ניידות, חיבור לחשמל, חיבור  למקור מים, לחץ המים ועוד. כמו בן, אפשר לייצר התאמות ספציפיות לכל לקוח על מכונות קיימות, על פי דרישות מיוחדות.

ניתן למצוא מכונות שטיפה שעובדות בלחץ מים החל מ- 150 אטמוספרות ועד ללחץ של 1,000 אטמוספרות, ואפילו יותר.

אפשר למצוא מכונות אשר נישאות ביד על ידי העובד, מכונות אחרות הן כאלה להן גלגלים, והן נגררות כמו עגלה על ידי העובדים. מכונות אחרות גדולות יותר ניתנות לנהיגה על ידי עובד שרוכב עליהן.

יש מכונות אשר מתחברות לאורך כל העבודה למקור חשמל חיצוני עם כבל מותאם, ומכונות אחרות שמונעות באמצעות מצבר. גם מכונות אלה נותנות הספק עבודה טוב כי המצבר יכול לפעול ברציפות עד 5 שעות עבודה ללא הטענה.

רכישת מכונת ניקיון לשטיפה בלחץ מים קרים


קנייה של מכונה לשטיפה בלחץ מים קרים בחברה מקצועית מבטיחה התאמה מלאה של המכונה לסוג הניקיון הנדרש על ידי הלקוח. בנוסף, מובטחת הדרכה מלאה של העובדים להפעלת המכונה, כך שישלטו בה בצורה מיטבית להפקת מלוא היתרונות הגלומים בה. החברה גם מבטיחה אחריות מלאה על כל סוגי המכונות, וכן שירות מקצועי בכל חלקי הארץ.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה